tunetalk

WOW ToneExcel Referral Program

Free!

Tunetalk pasti akan menjadi produk terbaru AirAsia yang akan berkembang pesat dan menjadi pesaing hebat kepada syarikat komunikasi negara kita. Bagi saya ia satu perkembangan yang sihat. Walaubagaimanapun, mungkin kita hanya dapat melihat bagaimana kompani-kompani gergasi negara kita mengorak langkah tanpa memberi apa-apa keuntungan secara terus kepada kita.

Ingin membuka kedai handset atau prepaid, tiada modal besar, ingin menjadi pelabur kepada mereka tiada modal besar, ingin menjadi salah seorang pekerja yang berjawatan tinggi dengan mereka, tidak kesampaian, nak beli kapal terbang sendiri tak cukup duit, nak bina pencawang dan pemancar signal, tak cukup modal, jadi tengok dan lihat sahaja.

Bila prepaid tersebut berfaedah kita hanya menumpang menjadi pengguna sahaja, dapatlah untung sikit-sikit. Bagi internet marketer pula, sama seperti orang lain, tengok dan lihat, kalau AirAsia ada buat sistem affiliate, boleh juga kita tumpang sekaki.

Dalam masa memerhatikan perkembangan kompani gergasi ini, tiba-tiba saya dikejutkan oleh satu berita bahawa produk AirAsia akan menghasilkan satu lagi produk tetapi kali ini berkaitan telekomunikasi iaitu PrePaid TuneTalk.  Lebih menarik lagi,  ada sebuah syarikat diberikan kepercayaan untuk membuat promosi pemasaran TuneTalk secara affiliate program iaitu ToneExcel.

Apa lagi, tanpa berfikir panjang, saya terus menyertainya. Ini peluang kita untuk menjadi sebahagian daripada mereka, walaupun secara affiliate program.Inilah sebabnya saya ingin berkongsi dengan anda sama-sama menyertai program affiliate TuneTalk-Tone Excel dan sama-sama kita mengembangkan perniagaan ini semoga ianya membantu serba sedikit meningkatkan pendapatan sampingan kita.

Sekian. Asmawati

98 in stock

SKU: WOW. Categories: , . Tags: , , , , .

Product Description

WOW ToneExcel Referral Program

Konsep perniagaan WOW ToneExcel Referral Program.

Referral Program ToneExcel ini merupakan satu peluang yang jarang-jarang sekali timbul dinegara kita. Perniagaan ini merupakan satu peluang yang amat-amat hebat kerana:

1. Produk yang diketengahkan oleh ToneExcel ini adalah prepaid dimana kita tahu ia merupakan produk keperluan rakyat negara kita. Boleh dikatakan 80% daripada penduduk di Malaysia menggunakan handphone dan mereka adalah bakal pelanggan kita. Manakala service provider yang di gunakan adalah Tunetalk.

2. Tugas kita hanyalah mengedarkan simkad prepaid Tunetalk-ToneExcel kepada sahabat, rakan, saudara mara yang menggunakan hand phone. Apabila mereka topup maka kita akan mendapat hasil dari topup mereka.

3. Yang menjadi kelebihannya adalah mereka top up bukan dengan kita, mereka boleh topup dimana sahaja, seperti di 7Eleven, kedai2 topup, stesyen minyak, maybank2u, cimbclik dll.

4. Modal kita bukan banyak, beli simkad tersebut sebanyak RM70, dapat kredit RM33, register didalam program ini, dan dah boleh mulakan perniagaan ini.

5. Dapat jual pada seorang pun dah kira ada income, kalau kawan kita tu gunakan simkad tersebut seumur hidup, maka seumur hiduplah kita dapat komisyen dari ToneExcel dan komisyen tersebut akan dimasukkan kedalam bank kita.

6. Kalaulah masa kawan kita tu top up di 7Eleven lah katakan, dan ketika itu kita sedang tidur, naaah, ini yang dikatakan tidur pun dapat duit.

7. Kalau kita tak buat pun, memang kita pakai handphone, duit habis jugak, daripada pakai handphone tak dapat duit lebih baik pakai handphone dapat duit. Cuba fikirkan berapa ramai ahli keluarga kita yang pakai handphone, rakan karib kita yang pakai handphone, rakan sekerja pakai handphone, berapa pula duit yang mereka keluarkan setiap bulan hanya untuk beli prepaid atau bayar bil taliphone, kesemua mereka ini merupakan bakal pelanggan anda. Jadi mengapa pakai handphone tanpa mendapatkan hasil. Jangan lupa sekarang ini, jika kita pakai handphone, dan bila mana kita top-up atau bayar bil talipon, kita hanya mengayakan orang lain yang sudah sedia kaya. Mengapa kita tidak mahu kaya kan diri sendiri, ibu bapa, anak-anak kita, isteri, saudara dan sahabat kita dahulu. Contohnya kalau ada seorang ibu yang mempunyai lapan orang anak, pakat ramai2 jadikan ibu upline dan semua anak2nya jadikan downline, hendak tak hendak selama ini pun semua masih pakai handphone. Tapi bila bayar bil phone atau beli topup, taukeh2 yang dah sedia kaya kita kaya kan lagi, tapi ibu kita tak mendapat hasil sama sekali. Sekarang dengan cara ini, tanpa mengubah cara berkominukasi anda, masih lagi pakai handphone, tapi anda, setiap kali top-up handphone anda, anda tahu yang anda sedang memberi komisyen kepada ibu anda.  Anak seramai lapan orang tadi semuanya memberi sumbangan kepada ibu sendiri.

8. Ada bantuan pulak lagi, jika anda ingin sebarkan program ini untuk cari downline secara online, boleh dapatkan website percuma dari kami. Free pulak tu.

************************************* NOTIS SEMUA2ADA******************************

PENTING: Pihak kami hanya mengedarkannya secara PERCUMA seperti mana yang dinyatakan oleh penulis. Sebarang isi kandungan ebook tidak diubah dan hakmilik penulis. Sebarang masalah atas penggunaan ebook ini, pihak kami tidak bertanggungjawab.

Jika terdapat sebarang pelanggaran hakcipta atau sebarang masalah atas penerbitan ini, mohon email kepada admin kami di admin@semua2ada.com.

*************************************************************************************

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “WOW ToneExcel Referral Program”